اخیراً نامهای با امضای مدیرعامل شرکت برق منطقهای خوزستان منتشر شده که در آن به منظور مدیریت مصرف برق، “پوشیدن کت” برای همه مدیران و کارمندان استان خوزستان از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه ممنوع اعلام شود. سید کریم حسینی، نماینده مجلس از اهواز، در واکنش به درخواست منع پوشیدن کت گفت: ” منع کارمندان […]