نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، از تاریخ ۶ الی ۹ مرداد ماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و متخصصان و فعالان زیادی از این حوزه را دور هم جمع کرد. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان ایران شناخته می شود. در نوزدهمین نمایشگاه ۹۵۰ غرفه در اختیار شرکت‌های حاضر قرار داده شد. ١٢ کشور خارجی از جمله چین، کره، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، سوئد و کانادا در این نمایشگاه شرکت داشتند و دستاوردهای جدید خود را در رشته های گرمایش، سرمایش، ماشین آلات و تجهیزات، ساختمان، آسانسور و پله برقی، تاسیسات، تهویه مطبوع، سونا و استخر، سنگ، کاشی و سرامیک ارائه کردند.

شرکت KWC ایران همچون سال های گذشته حضور داشت و در سالن ۷ نمایشگاه، غرفه خود را برپا کرد و جدیدترین محصولات خود را در معرض دید انبوه سازان، طراحان داخلی ساختمان، معماران و عموم مصرف کنندگان قرار داد.

امسال هم پای صحبت چند نفر از بازدیدکنندگان غرفه محصولات KWC نشستیم تا  از نظرات و پیشنهادهای آنها مطلع شویم.

آقای غلامرضایی که یکی از پیمانکارهای شرکت KWC در شهر ساوه هستند، فرمودند: من هر سال در نمایشگاه شرکت می کنم. شرکت ما تعدادی از قطعات پلاستیک و برنجی شیر را برای شرکت KWCتولید می کند. خودمون هم خریدار محصولات KWC هستیم. امسال در نمایشگاه شاهد تنوع بالایی از شیرهای توکار بودم. غرفه های زیادی را دیدیم ولی به نظر من شرکت  KWC در بحث شیرهای توکار، نسبت به بقیه غرفه ها و شرکت ها، پیشرفت بیشتری داشته است. ما هم خوشحالیم که در تولید این شیرها سهم کوچکی داریم. تاکنون شرکت های شیر ساز زیادی برای تولید قطعات شیرهای بهداشتی خود به ما مراجعه کرده اند. ولی در مبحث شیر ما فقط با KWC همکاری می کنیم. یکی از دلایل مان هم این است که KWC سطح علمی ما را بالا می برد. بعد از حدود ۶ سال که از شروع همکاری ما با این شرکت می گذرد، می دانیم که پیشرفت علمی زیادی داشته ایم. شرکت KWC از ما می خواهد که به روز باشیم و ما را وادار می کنند که با علم روز پیش برویم. ما برای اینکه بتوانیم با KWC کار کنیم دستگاه های مدرنی را به کار گرفته ایم و از این همکاری راضی هستیم.

آقای هادی شریفیان فرمودند: من اولین بار است که به غرفه KWC می آیم. اسم برند KWC را شنیده بودم و می شناختم. وقتی غرفه آن را در نمایشگاه دیدم تصمیم گرفتم بازدید کنم. تاکنون از محصولات این شرکت استفاده نکرده ام، ولی با شناختی که امروز پیدا کردم، اگر روزی بخواهم خرید داشته باشم، حتما این برند را در نظر خواهم گرفت. البته بحث قیمت هم برای من مسئله تاثیرگذاری است.

آقای مرتضی پور که از زرند کرمان آمده بودند فرمودند: نزدیک به ۱۱ سال است که از این برند در خانه خودم استفاده می کنم. آب شهر زرند خیلی املاح دارد. همه شیرها شوره می زنند و پر ازلکه می شوند. ولی شیر KWC با یک دستمال تمیز می شود و همیشه نو به نظر می رسد. در این مدت دچار رسوب و خرابی هم نشده است و هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کارکرد خوب است و بعد از این همه سال هنوز سالم است. حالا یک شیر جدید پسند کرده ام که می خواستم از نزدیک آن را ببینم. به همین دلیل هدفم از آمدن به نمایشگاه بازدید از غرفه KWC بود که مستقیم به همین غرفه آمدم.

آقای مهشیدفر فرمودند من از طریق یکی از اقوامم که نمایندگان KWC هستند، با این برند آشنا شدم و تمایل دارم با این برند کار کنم. این شیرها از لحاظ زیبایی و آبکاری کیفیت بالایی دارند. قبلا هم برای استفاده شخصی خودم از شیرهای KWC استفاده کرده بودم.

آقای نکونسب فرمودند: آشنایی من با محصولات KWC از طریق خانه ای است که چند سالی است به آن نقل مکان کردم و شیرهایش KWCبود. با توجه به اینکه تجربه استفاده از برندهای دیگر را دارم، در این مدت از محصولات این برند راضی هستم و برای آشنایی بیشتر و استفاده برای منزل بعدی، آمده ام تا از نزدیک این غرفه را ببینم.

آقای داوودی فرمودند: من از این برند قبلاً خریداری کرده ام. کیفیت محصولات این شرکت خوب است و در طی حدود ۵ سالی که استفاده می کنم از آن راضی هستم. گرچه بخشی از یکی از شیرها آسیب دیده، با این حال تفاوت کیفیت باعث شده که باز هم به خرید از این شرکت تمایل داشته باشم.