در تابستان سال ۲۰۱۱، لوسی آستین سرپرست تبلیغات شرکت کوکا کولا در استرالیا، یک ایده خلاقانه مطرح کرد، که توانست در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، آمار فروش کوکا کولا را فقط در استرالیا تا ۲۵۰ میلیون بطری بالا ببرد. این طرح بعداً در ۷۳ کشور اجرا شد.

نام این طرح (کوکا را به اشتراک بگذارید) “share a coke” بود. موضوع این بود که مردم می توانستند با ابزاری که شرکت کوکاکولا  در اختیار شان گذاشته بود، به آسانی و بدون نیاز به دانستن گرافیک و فتوشاپ، نام خود یا کسانی که مایل بودند را با آرم و لگوی شبیه کوکاکولا بر روی یک بطری قرار دهند و یک بطری مجازی بسازند و آن را در فیسبوک و توئیتر و سایر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارند. این ایده تبلیغاتی باعث شده ظرف مدت کوتاهی  ۹۸ میلیون توئیت با بطری های شخصی رد و بدل شود. در این برنامه مخاطبین می توانستند تا ۱۵۰ کاراکتر را با شعار دلخواه، بر روی لیبل نوشابه مجازی بنویسند و آن را به مشارکت بگذارند. مثلاً تولد یا ازدواج کسی را تبریک بگویند یا به محبوب خود ابراز عشق نمایند.

 در آن زمان نیمی از مردم استرالیا عضو فیسبوک بودند، در نتیجه این ایده به سرعت مردم پسند و رایج شد. در گام بعد کمپانی کوکا کولا تصمیم گرفت از طریق اینترنت بطری های واقعی نوشابه را با آرم و لگو و پیام شخصی افراد، سفارش بگیرد و با سرعت آن بطری ها را در منزل، تحویل مشتری ها بدهد. هم زمان بطری هائی با۱۵۰ نامی که در اجتماع بسیار رایج بودند، تولید و از طریق فروشگاه عرصه شد. به دلیل استقبال مشتریان اکنون تعداد نام های موجود در فروشگاه ها به ۵۰۰ نام رسیده و برای بقیه نام ها نیز تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون بطری شخصی تولید و در استرالیا فروخته شده است.

لوسی آستین می گوید:” این کمپین بر روند پیام های اینترنتی تاثیر گذاشته. ما در عرض شش ماه پس از راه اندازی، ۳۳۰ میلیون بار در توییتر دیده شدیم و تقریبا ۱۷۰ هزار توییت از ۱۶۰ هزار طرفدار برایمان ارسال شد. به راستی چه کسی حاضر است نام خود را بر روی یک کالای تجاری بگذارد، مگر اینکه آن نام به بزرگی و  با سابقه کوکالا باشد.”