نمایشگاه صنعت ساختمان 1401 kwc

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، روز جمعه ۲۱ مرداد ماه، با حضور بیش از ۹۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان کشورهای خارجی نظیر ایتالیا، فرانسه، ترکیه، چین و امارات، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه تا ۲۴ مرداد ماه ادامه داشت و شرکت KWC نیز در سالن شماره ۷ این نمایشگاه غرفه ای برپا کرد و در آن از انبوه سازان، فروشندگان لوازم بهداشتی ساختمان، دکوراتورها و طراحان داخلی و سایر مراجعه کنندگان استقبال کرد و اطلاعات لازم را در اختیار آنان گذاشت.

در دوران برگزاری این نمایشگاه با چند نفر از مراجعه کنندگان گفتگوهای کوتاهی انجام دادیم.

آقای حسینی که در زرین شهر اصفهان فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمان دارند گفتند: نزدیک ۱۸ سال است که در کار فروش شیرهای ساختمانی هستم. طراحی شیرهای این برند منحصر به فرد و از طرف مشتری ها به خوبی شناخته شده است و احتیاج به معرفی زیاد ندارد. به همین دلیل من این محصولات را برای عرضه به مشتری هایم می پسندم. در گذشته محصولات شرکت KWC را از نماینده اصفهان می گرفتم. امسال با توجه به افزایش نیاز بازار شهرمان، به نمایشگاه آمده ام تا با محصولات KWC بیشتر آشنا شوم و در صورت امکان بتوانم به صورت مستقیم با شرکت کار کنم. بنا بر تجربه ای که دارم محصولات این شرکت از آبکاری کروم با میکرون بالا برخوردار است و کارتریج آن فوق العاده کار بردی است. اهرم دسته های تمام محصولات KWC فلزی است، در صورتی که در حال حاضر بیشتر شرکت ها از اهرم پلاستیکی استفاده می کنند.

آقای توسلی که دانشجوی رشته معماری هستند، گفتند: من هم به علت رشته تحصیلی و شغلم و هم برای بررسی جهت استفاده شخصی، به این نمایشگاه آمده ام. با این برند به خوبی آشنا هستم و قبلاً نیز از  این برند استفاده کرده ام و مورد علاقه ام است. حضور در نمایشگاه به من کمک می کند تا از لحاظ کیفیت و قیمت، محصولات مختلف را با هم مقایسه کنم و انتخاب بهتری داشته باشم. به نظر می رسد برندهای دیگر هم در تلاش هستند تا خودشان را ارتقاء بدهند و تا حدودی هم موفق بوده اند.

آقای زینل زاد که پروژه ای در دست ساخت دارند گفتند: من در گذشته نیز از محصولات KWC در پروژه های قبلی ام استفاده کرده ام و کسانی که از من ملک خریدند از این محصول خیلی راضی هستند. این شرکت خدمات بعد از فروش بسیار خوبی هم دارد. البته با برندهای دیگر هم کار کرده ام، اما محصولات شرکت KWC بسیار متفاوت است و من آن را ترجیح می دهم، ولی بحث قیمت هم مطرح است. قیمت محصولات KWC کمی بالا است و در همه پروژه ها نمی توان از آنها استفاده کرد.

آقای حسام الدین نواب که به کار بازسازی ساختمان مشغول هستند گفتند: با توجه به سابقه کمی که در این شغل دارم، تاکنون از این برند استفاده نکرده ام. در حال حاضر می خواهم برای منزل خودم از این برند بخرم و بعد اگر مناسب بود، از محصولات KWC در پروژه هایی که کار می کنم نیز استفاده کنم. با مشاهداتی که در این نمایشگاه پیدا کردم، کیفیت محصولات KWC مخصوصاً شیرهای توکار آن را بسیار مناسب و زیبا دیدم و برای استفاده از آنها برنامه ریزی خواهم کرد.

آقای فلاح از گروه ساختمانی امید گفتند: فعالیت گروه ما در زمینه ساخت و ساز ساختمان است. چند سال قبل، در یکی از پروژه ها از محصولات KWC استفاده کردیم. کیفیتی که از این محصولات در گذشته دیدم باعث شده که باز هم به سراغ این برند بیایم. عموماً سازنده هایی که یکبار یک محصول با کیفیت می خرند، با بازخوردی که از مشتری ها می گیرند، بازهم به سراغ آن محصول می روند. حال هم من برای بررسی محصولات و تکنولوژی های جدید به نمایشگاه آمده ام، چون کیفیت محصولات KWC برای من ثابت شده است. در مورد بحث خدمات هم تاکنون موردی پیش نیامده و مشتریان ما به مشکلی برنخورده اند که نیازی به پیگیری از طریق شرکت داشته باشیم.

آقای زمردی از آذربایجان شرقی گفتند: من سابقه ای با برند KWC ندارم. به تازگی وارد کار ساخت و ساز شده ام و با توجه به توصیه همکاران و دوستان و دیدن تبلیغات شرکت، برای بررسی این برند و مقایسه با دیگر شرکت ها به نمایشگاه آمده ام. محصولاتی که تا الان دیدم خوب هستند و از لحاظ ظاهر و تکنولوژی ساخت، کیفیت بالایی دارند. اما در بحث قیمت محصولات این شرکت با دیگر شرکت ها کمی متفاوت است که امیدوارم بتوانم در جمع بندی انتخاب خوبی داشته باشم.